پکیج پیاده سازی صفر تا صد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

امروزه امنیت اطلاعات، یکی از چالش های اصلی در عصر فناوری اطلاعات محسوب می شود و حفاظت از اطلاعات در برابر دسترسی غیرمجاز، تخریب، تغییر، تحریف، انکار و افشا یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می رود. از این رو استاندارد ISO/IEC 27001:2013 زمینه مناسبی را برای بهره گیری از این رویکرد در شرکت ها و سازمان ها فراهم کرده است.

متأسفانه با وجود مستندات خوبی که در خصوص استاندارد ایزو 27001 وجود دارد و دوره های آموزشی که در حال برگزاری است، به دلایل صرفاً تجاری و نبود اسناد و فرم های مناسب مورد نیاز برای انجام کار، پیاده سازی عملی این استاندارد توسط کارکنان خود شرکت ها و سازمان ها امکان پذیر نبوده و نیاز به شرکت های مشاور که هزینه های بسیار زیادی را نیز در بر دارد، به خوبی حس می شود.

پکیج پیاده سازی عملی و از صفر تا صد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، علاوه بر اینکه آموزش های لازم را به صورت مرحله به مرحله و قدم به قدم در خصوص پیاده سازی این سیستم مدیریتی توسط خود شرکت ها و سازمان ها ارایه می کند، اسناد لازم (از جمله تمامی خط مشی ها، روش های اجرایی، طرح ها و فرم های مورد نیاز) در رابطه با پیاده سازی عملی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را به زبان فارسی و منطبق با رویه ها و مراحل استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ در بر می گیرد تا در نهایت شرکت ها و سازمان های ایرانی پس از پیاده سازی آن، خودشان بتوانند اقدام به درخواست صدور گواهی از مراکز ملی یا بین المللی کنند.

علاقمندان می توانند اسناد موجود در این پکیج را از طریق گزینه دریافت، مشاهده کرده و برای دریافت این پکیج کاربردی نیز از طریق منوی تماس اقدام فرمایند.

  • تاریخ: 6 اردیبهشت ماه 98
  • فرمت فایل: PDF
  • دریافت

Style Switcher

Predefined Colors

Menu Style

Background Image

Reset